fredag 15 juni 2012

Sommaren är kort, de mesta regnar bort, men nu är den här så ta för dig, solen skiner kanske bara idag!!

Älskar dagens väder men såg tyvärr på vädret att det skulle bli regn både imorgon och söndag, vart tar sommaren vägen egentligen?! Vädret ska vara såhär underbart hela dagarna tycker jag!

Dagen har spenderats ute och med plugg. Pluggade klart de sista i kursen och sen tog jag med mig Ruffen ut på en promenad i värmen och sen var vi ute i skuggan och myste i typ 30 minuter medans vi väntade på att Johnny skulle komma hem från jobbet.
Ruffen är så svettig nu med all päls så det blir bra med trimning om cirkus 2½ vecka.

Kvällen ska tillbringas hemma hos mina kära föräldrar där det blir grillning och myspys, får se om vi kikar fotbollen där eller om vi åker hem innan!
Hoppas ni får en underbar kväll :-)

En bild som jag tog på min underbara systerdotter för någon vecka sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar